Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací
Souhlasím

VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ

VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ

Krajská nemocnice T. Bati, a. s. vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ
 
Kvalifikační požadavky:
·         VŠ vzdělání v ekonomického nebo technického směru,
·         praxe v IT min 5 let,
·         zkušenosti s vedením týmu,
·         znalosti a orientace v oboru IT (operační systémy, databázové systémy),
·         základní orientace v programovacích jazycích,
·         orientace v provozu a bezpečnosti rozsáhlých sítí,
·         znalost procesního a strategického řízení,
·         organizační schopnosti, pečlivost, analytické myšlení,
·         velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti,
·         samostatnost, flexibilita, loajalita, spolehlivost,
·         zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení.
 
Popis pracovní činnosti:
·         Definice a prosazování ICT strategie v návaznosti na strategii nemocnice,
·         řízení oddělení informačních systémů, včetně finančních, HR a motivačních aspektů,
·         zajišťování ICT služeb v souladu s potřebami organizace,
·         spolupráce na strategii podnikového ICT,
·         spolupráce s ostatními útvary nemocnice v projektech a aktivitách zahrnující ICT,
·         jednání s dodavateli ICT technologií a dalšími subjekty,
·         finanční plánování a rozpočtování ICT zdrojů,
·         alokování zdrojů dle rozvojových priorit,
·         komunikace s kolegy, externími dodavateli a související administrativa,
·         navrhování vlastních organizačních i aplikačních řešení, odpovědnost za výsledky.
 
Nabízíme:
·         Stabilní zaměstnání v zajímavém pracovním prostředí,
·         podílení se na rozvoji dané oblasti v krajské nemocnici,
·         podpora kariérního a profesního růstu,
·         odměny při významných životních výročích, zajímavé benefity pro zaměstnance,
·         sleva na mobilní tarify pro zaměstnance a rodinné příslušníky,
·         příspěvek na stravování,
·         5 týdnů dovolené.
 
Požadované doklady: 
·         Strukturovaný životopis s přehledem odborné praxe,
·         kopie dokladů o dosaženém vzdělání,
·         koncepce oddělení informačních systémů ve zdravotnickém zařízení,
·         souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
 
 
Nástup dohodou.
Přihlášky do výběrového řízení posílejte emailem na personalni@bnzlin.cz, nebo poštou na adresu: KNTB, a.s. Havlíčkovo nábřeží 600, 762 75 Zlín do 21.6.2019.
 
Vyhlašovatel může dané výběrové řízení kdykoliv zrušit.



KNTB, a. s. vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ BEZPEČNOSTI

Kvalifikační požadavky:
·         VŠ vzdělání v oboru bezpečnostní management, nebo práva nebo policejní management a kriminalistika,  
·         znalost bezpečnostního managementu a legislativy, pracovního práva,
·         zkušenosti se zadávacím a výběrovým řízením u veřejných zakázek,
·         znalost procesního a strategického řízení,
·         organizační schopnosti, pečlivost, analytické myšlení,
·         velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti,
·         samostatnost, flexibilita, loajalita, spolehlivost,
·         zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení,
·         znalost práce na PC (pokročilá znalost MS Office),
·         ŘP skupiny B – aktivní řidič,
·         zkušenost s řízením kolektivu,
·         výhodou praxe na obdobné pozici nejméně 2 roky,
·         výhodou praxe v oblasti zdravotnických zařízení.

Charakteristika/Popis pracovní činnosti:
·         Analýza stávajících a budoucích rizik a návrh opatření na jejich minimalizaci.
·         návrh bezpečnostní politiky KNTB a její zavedení.
·         návrh a koordinace postupů krizového řízení.
·         poskytování podkladů, zpráv a doporučení,
·         provádění pravidelných odborných školení pro zaměstnance a dodavatele.
·         příprava, realizace a kontrola bezpečnostních projektů,
·         realizace opatření pro omezení vnitropodnikové kriminality,
·         tvorba interních bezpečnostních norem, zásad a postupů,
·         výběr a organizace bezpečnostních služeb dodávaných externě (služby bezpečnostní agentury, dodávky bezpečnostních technologií).
·         zajištění bezpečnosti zaměstnanců, zákazníků a dalších osob v prostorách obchodní společnosti,
·         zajištění ochrany majetku, informací a dat.

Náležitosti:
·         Strukturovaný životopis s přehledem odborné praxe,
·         kopie o dosaženém vzdělání,
·         koncepce bezpečnosti v nemocnici,
·         souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Nabízíme:
·         Stabilní zaměstnání v zajímavém pracovním prostředí,
·         podílení se na rozvoji dané oblasti v krajské nemocnici,
·         příspěvek na stravování,
·         5 týdnů dovolené,
·         podpora kariérního a profesního růstu,
·         odměny při významných životních výročích, zajímavé benefity pro zaměstnance,
·         sleva na mobilní tarify pro zaměstnance a rodinné příslušníky,
 
Nástup dohodou.
Přihlášky do výběrového řízení posílejte emailem na personalni@bnzlin.cz, nebo poštou na adresu: KNTB, a.s. Havlíčkovo nábřeží 600, 762 75 Zlín do 5.6.2019.


 KNTB, a. s. vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
INTERNÍ AUDITOR/KA

Kvalifikační požadavky:
·         VŠ vzdělání v oboru ekonomie nebo financí nebo práva nebo obdobného oboru,  
·         znalost účetních a finančních operací, auditních procesů,
·         znalost procesního a strategického řízení,
·         organizační schopnosti, pečlivost, analytické myšlení
·         velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti,
·         samostatnost, flexibilita, loajalita, spolehlivost,
·         zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení,
·         znalost práce na PC (pokročilá znalost MS Office),
·         ŘP skupiny B – aktivní řidič,
·         výhodou praxe na obdobné pozici nejméně 2 roky,
·         výhodou praxe v oblasti zdravotnických zařízení.

Popis pracovní činnosti:
·         Realizace interních auditů a zpracování auditních zpráv,
·         komplexní zpracování auditní dokumentace,
·         sledování interních pravidel a procesů v souladu s legislativními rámcem,
·         koordinace a hodnocení prevence rizik,
·         statistické zpracování analýz a dat vnějšího a vnitřního prostředí organizace,
·         zpracování návrhu opatření a implementace řešení ve vybraných oblastech,
·         konzultační a poradenská činnost v otázkách vnitřního kontrolního systému, procesního řízení,
·         odborná a konzultační činnost v problematice kontrolních systémů,
·         spolupráce s orgány společnosti a s externími auditory.

Náležitosti:
·         Strukturovaný životopis s přehledem odborné praxe,
·         kopie o dosaženém vzdělání,
·         koncepce interního auditu ve zdravotnickém zařízení,
·         souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Nabízíme:
·         Stabilní zaměstnání v zajímavém pracovním prostředí,
·         podílení se na rozvoji dané oblasti v krajské nemocnici,
·         příspěvek na stravování,
·         5 týdnů dovolené,
·         podpora kariérního a profesního růstu,
·         odměny při významných životních výročích, zajímavé benefity pro zaměstnance,
·         sleva na mobilní tarify pro zaměstnance a rodinné příslušníky,
 
Nástup dohodou.
Přihlášky do výběrového řízení posílejte emailem na personalni@bnzlin.cz, nebo poštou na adresu: KNTB, a.s. Havlíčkovo nábřeží 600, 762 75 Zlín do 30.5.2019.
 
Youtube Facebook Twitter Instagram LinkedIn