Obsluha telefonní digitální telefonní ústředny spojená s přepojováním telefonních hovorů v rámci celého areálu nemocnice
Jaká bude Vaše náplň práce?
- spojování příchozích telefonních hovorů do nemocnice na jednotlivé telefonní linky,
- poskytování informací o telefonních číslech, případně o pracovištích nemocnice,
- v případě nutnosti zabezpečování spojení služebních hovorů také mimo ústřednu nemocnice (např. externí lékařská zařízení apod.)
- kontrola telefonních seznamů na intranetu a v případě zjištěných nesrovnalostí spolupráce s pověřeným pracovníkem provozního oddělení na odstranění chyb v těchto seznamech,
- provádění hlášení zpráv v nemocničním rozhlase,
- vyhledávání pacientů dle požadavků v interním systému a následné přepojování na příslušné oddělení,
- občasné odesílání SMS zpráv pacientům a příbuzným podle jednotlivých požadavků ze zdravotnických oddělení,
Co očekáváme?
- uživatelská znalost práce na PC,
- dobré komunikační schopnosti, schopnost pracovat a komunikovat s lidmi, včetně lidí nemocných, stresovaných apod.,
- schopnost samostatně řešit problémy,
- aktivní přístup k práci,
- zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost,
- zkušenost z call centra výhodou, nikoliv podmínkou,
- znalost KNTB výhodou, nikoliv podmínkou
INFORMACE O POZICI:
- typ smlouvy: dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti
- úvazek: dle skutečně odpracovaných hodin
- nástup: dle provozních potřeb ústředny a dle možností uchazeče (zástupy).
- možnost volby směn: Po-Pá 6-14:30, 7:30-17:30, So 7-12 (dle dohody i kratší směny)
- místo pracoviště: Zlín
MÁTE NĚJAKÉ OTÁZKY?
Jsme tu pro Vás!
Kornélia Kopřivová
ZAŠLETE NÁM ŽIVOTOPIS
A NĚCO O SOBĚ!
Vyplňte krátký formulář, připojte životopis. Jakmile se k Vaší zprávě dostaneme, ozveme se Vám zpět.